تور کره جنوبی

تور کره جنوبی

معرفی کره جنوبی

کره جنوبی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در بین کشورهای قاره آسیا و سرتاسر جهان به شمار می‌رود. کره جنوبی بانام رسمی جمهوری کره، کشوری در بخش جنوبی شبه جزیره کره واقع درشرق آسیا به پایتختی شهر سئول است.

امروزه کره جنوبی با وجود تاریخ پر فراز و نشیبش و به خصوص خسارات وارده از جنگ جهانی دوم توانسته همانند سایر کشورهای آسیای شرقی در مسیر رشد و توسعه گام بردارد. باوجود پیدایش مدرنیته مردم این کشور حافظ فرهنگ و آداب و رسوم خود هستند و همواره اصالت خویش را حفظ کرده‌اند. گوشه‌ای از این تاریخ بر پرچم کره جنوبی نقش بسته به‌گونه‌ای که دو دایره آبی و قرمز رنگ از دوبخش شدن کشور کره پس از جنگ جهانی دوم درپی کشمکش آمریکا و روسیه حکایت می‌کند؛ از طرف دیگر آبی و قرمز نمادی از سنت و مدرنیته در این کشوراست.

طبق آمار و ارقام کره جنوبی دومین رشد سریع اقتصادی دنیا در چهار دهه اخیر را تجربه کرده است. اغلب کره‌ای‌ها این پیشرفت چشمگیر که کره را در مدت زمان کمتر از نیم قرن به کشوری پیشرفته و قدرتمند بدل نمود، مدیون معجزه رودخانه «هان» می‌دانند و سبب شده تا در مجامع بین‌المللی لقب «ببر آسیا» را به این کشور بدهند.

شهرهای مورد توجه در تور کره جنوبی معمولا سئول، دائجو، پوسان و اینچئون هستند که غالبا با استقبال بی‌نظیر گردشگران همراه است. برخلاف اینکه کشور کره جنوبی به «صبح آرام» مشهور است، شهر سئول پایتخت این کشور دارای جنب‌وجوش خاصی است.

به جز عده کثیری از مردم کره که دیندارنیستند، مابقی به آیین‌هایی چون بودایی، کنفسیوس و مسیحیت اعتقاد دارند. این تنوع و تکثر مذهبی نقشی موثردر هنرها و صنایع دستی کره جنوبی ایفا می‌کند.

جزیره آتشفشانی جیجو که جزیی از میراث یونسکو محسوب می شود جز جدانشدنی تور کره جنوبی است. جزیره جیجو با مناظر و چشم‌اندازهای خیره‌کننده و همچنین جادبه‌های طبیعت گردی قابل ملاحظه، گردشگران بسیاری را مجذوب خود می‌کند.

محله اینسادونگ نمادی از اصالت کره و برج ان سئول نمادی از توسعه و تکنولوژی امروزی کره، به همراه کاخ گیونک بوک گانگ، کلیسای یودو فول گاسپل و مرکز خرید بزرگ دونگ دائه مون از جمله جاذبه‌های گردشگری مهم در تور کره جنوبی محسوب می‌شود.

در تور کره جنوبی یکی ازگشت‌های جذاب و پرهیجان، بازدید از منطقه مرزی بین کره جنوبی و کره شمالی است. این منطقه موسوم به DMZ یا the demilitarized zone است.

خوشبختانه در تور کره جنوبی به هر کجای این کشور برویم می‌توانیم غذاهای محلی و منحصربه‌فرد کره‌ای را تجربه کنیم. از مهمترین غذاهای کره‌ای «کیم چی» است که جایگاهی برابر نان در سفره ایرانیان دارد. به‌علاوه «دول سوت بی بیم باب» که شامل برنج و سبزیجات تازه است از محبوب‌ترین غذاهای کره‌ای به شمار می‌رود.

درتور کره جنوبی برای امتحان کردن غذاهای دریایی با طبخ کره‌ای به شهر بوسان بروید چرا که این شهر علاوه برجذابیت های دیگر به غذاهای دریاییش معروف است. «دونگ ناپاجئون» که با پنکیک پیاز سرو می شود و سوپ «بوک گوک» که نوعی سوپ ماهی بادکنکی است ازجمله غذاهای دریایی بوسان به حساب می آید.

هرساله جشنواره‌های بسیاری در کره جنوبی برگزار می شود که محبوب‌ترین این جشنواره ها، جشنواره شکوفه‌های گیلاس است که در اواخر ماه مارس و اوایل ماه آوریل با باز شدن گل‌ها برگزار می‌گردد. محبوب‌ترین مکان‌های برگزاری این جشن، دریاچه «سئوکچون» درسئول، پل عاشقانه در جین‌های، معابد یانگ یونسا در دائگو و کنار نهر یو جوا است.

تور کره جنوبی

سفر به کره جنوبی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است، برای داشتن یک سفر بسیار خوب و به‌یادماندنی می‌توانید در خصوص صدور بلیط پرواز رفت و برگشت، رزرو هتل و مهمتر از همه اخذ ویزای کره جنوبی از مشاوران و کارشناسان تور و ویزا یاری بگیرید.
تماس با ما

 

 

نظرات
گیتی هامیزاده : تور کره جنوبی
0 0
سلام چرا اطلاعات تور هارونگذاشته اید من مایل هستم د ر شهریور مابه کره جنوبی مسافرت کنم ولی اطلاعاتی در مور د این تور بدست نیامد لطفا راهنمایی بفرمایید
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام و روز بخیر تور کره جنوبی تا چند روز آینده در سایت آپدیت میشود و قبل از آن میتوانید با همکاران ما ارتباط داشته باشید.
مجتبی : قیمت
0 0
قیمتش چنده؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام و روز بخیر تور کره جنوبی را از همکاران ما دریافت کنید. سپاس از پیغامتان.
عنوان سوال :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 4 کاربر