ویزای کره جنوبی

ویزای کره جنوبی

 

 

کره جنوبی با نام رسمی جمهوری کره در بخش جنوبی شبه جزیره کره جزئی از کشورهای شرق آسیا به شمار می رود که پایتخت آن سئول یکی از شهرهای مدرن و صنعتی جهان است ، سئول با جمعیتی در حدود ۱۰ میلیون نفر بزرگترین کشور کره جنوبی واز بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای جهان به شمار می رود .

علاوه بر سئول ، بزرگترین و مهم ترین بنادر کره جنوبی بوسان در ساحل دریای ژاپن و اینچئون در ساحل دریای زرد هستند.

کشور افسانه ای و شبه جزیره کوهستانی کره جنوبی از غرب در کنار دریای زرد و از شرق در مجاورت دریای ژاپن قرار دارد ، به علاوه در جنوب این شبه جزیره ، تنگه کره و دریای جنوب چین واقع شده است .

شهر سئول از ۱۳۵۱ خورشیدی پیمان خواهرخواندگی با شهر تهران امضا نمود که به موجب این پیمان یک خیابان در تهران با نام سئول و یک خیابان در سئول با نام تهران نامگذاری شده است .

کره جنوبی کشوری نیمه کوهستانی است  که در نواحی مرکزی و شمال شرقی خود ارتفاعات بسیاری را در خود جای داده است و با جلگه و جنگل های بسیار زیبا دارای آب و  هوای گرم و مرطوب و پر باران است .

زبان رایج کره ای ها ، علاوه بر زبان کره ای ، انگلیسی می باشد که عمدتا در محیط های تحصیلی و دانشگاهی پرکاربردتر می باشد . زبان کره ای در واقع با زبان های ژاپنی و مغولی وجه اشتراک زیادی دارد . مردم کره از با اخلاق ترین و از نظر زبانی همگن ترین مردمان جهان هستند . کار سنگین و مطالعه جدی از امور عادی در زندگی روزمره مردم کره است .

کره ای ها اکثرا تابع دین مسیحیت و بودا هستند و با وجود دامنه نسبتا گسترده از اعتقادات مذهبی مردم ، به کلیه اعتقادات مذهبی احترام گذاشته و محترم شمردن عقاید دیگران در اولویت اصول اخلاقی مردم این سرزمین است .

سفر به کره جنوبی مستلزم دریافت ویزای کره جنوبی است ، معمولا نوع ویزا بسته به هدف متقاضی سفر تعیین می شود و همچنین متناسب با نوع ویزای کره جنوبی ، قیمت ویزای کره جنوبی متفاوت است .

ویزای کره جنوبی شامل انواع مختلفی می باشد از این جمله می توان به ویزای توریستی ، ویزای کاری ، ویزای پزشکی ، ویزای تحصیلی ، ویزای ازدواج اشاره نمود .

شاید کره جنوبی در نگاه اول کمی مرموز و ناشناخته به نظر برسد چرا که در عین مدرنیته ، سنتی نیز می باشد . جایی که آسمان خراش ها در میان بناهای سنتی و باستان شناسی پدید آمده اند .

در سفر به کره جنوبی و به طور کلی کشورهای آسیای شرقی خوردن غذاهای خیابانی از کارهایی است که به گردشگران توصیه می شود  ، چرا که کره جنوبی و به ویژه سئول مملو از رستوران ها و اغذیه فروشی های خیابانی زیادی می باشد که انواع غذاهای کره ای را در آنها می توان پیدا کرد ، این خیابان ها به ویژه شب ها از مناطق شلوغ و پر ازدحام هستند و بهترین مکان برای آشنایی با فضای پرهیاهو و پر طعم و بو برای آشنایی با آشپزی کره ای می باشد .

برای سفر به کره جنوبی با قصد تفریح و گردش باید ویزای توریستی کره جنوبی را داشته باشید .

ویزای توریستی کره جنوبی یکبار ورود است و دارای اعتبار سه ماهه و اقامت یک ماهه می باشد .

مدت زمان انجام مراحل ویزای توریستی کره جنوبی معمولا ۷ روز کاری زمان نیاز دارد  .

اشخاص کمتر از ۱۸ سال که متقاضی دریافت ویزای توریستی کره جنوبی باشند ، نیازمند رضایت نامه محضری از والدین خود هستند .

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی کره جنوبی:

۱) اصل گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار

۲) دوقطعه عکس ۳*۴ یا ۶*۴ تمام رخ ، زمینه سفید جدید رنگی

۳) کپی شناسنامه و کارت ملی

۴) مدارک شغلی

۵) کپی از ویزاهای قبلی در صورت وجود

۶) ضمانت نامه بازگشت ( ۵۰ میلیون تومان )

۷) پرینت گردش سه ماهه آخر حساب بانکی و تمکن مالی

۸) رزرو پرواز و هتل

۹) واریزی صندوق سفارت

۱۰) بیمه مسافرتی

فقط مدارک شغلی نیاز به ترجمه و تایید دادگستری و وزارت امورخارجه دارند . 

 

تماس با ما

9 / 10
از 277 کاربر
نظرات
المیرا : هزینه ویزای جنوبی
0 0
سلام لطف میکنید قیمت ویزای کره جنوبی بفرمایید؟چند روز زمان میبرد برای صدور؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام هزینه ویزای کره جنوبی ۳۵۰ دلار میباشد و حدود ۷ تا ۱۰ روز کاری زمان میبرد تا صادر گردد.
عنوان سوال :
نام شما :
ایمیل :